Thursday 27 October 2011

S.A.H.A.B.A.T




hurmm.. sahabat..bagaimana nk mendefinasikannya??? sapa leh jawab?? hehe macam buat class plak.. ok hari ini aku nak menyentuh sikit pasal sahabat tp sebelum tu kena bgtau apa yang aku cakap ini "tiada kena mengena antara yang hidup atau yang telah meninggal dunia dan bukan juga 18SX atau 18 PG haha!~~ tetiba ja rasa n terdetik di hati nk bercerita pasal sahabat.. 

bila kita sentuh bab sahabat nie rasanya mcm dah biasa...sebenarnya sahabat ini memainkan peranan penting dalam setiap individu..sahabat juga leh memainkan peranan dalam sesuatu perubahan manusia. bagaimana?? jom ikuti saya cewahh mcm poyos ja! haha~!! hurmm peranan mcm mana?? dalam pemilihan sahabat, kalau baik, baik la kita kalau pilih mcm haremmm compom la hancus! hurmm..  oleh itu dengan sapa kita kawan sangat memainkan peranan...

aku ini bukanla mintak lebih tp agak sweetkan kalau dapat sahabat mcm cerita 3idiots hahaha kelakor ja bila sebut cerita 3idiots nie haha!!~~ ermmm yang mana cerita hindustan yg kisah dia ermmm adalah ckit kena dgn life aku sebagai student engineering.. nk cakap byk susah apakata tgk video kat bwh nie.. daritu hampa smua watla conclusion... wokey va!!~~ hahaha!!~~ 

kadang2 kan apa yang kita rancang xsmuanya akan terjadi, kadang2kan apa yang kita hendakan xsmua akan terjadi mengikut kehendak kita.. so ladies n gentleman berSABARla k hukhuk!!~~ pesan tuk diri aku jugak.. haha!!~~  apa yang terjadi ada hikmah dia.. mungkin yg terjadi allah suruh kita belajar dari situ.. allah takkan sesekali tgk hamba dia susah... satu lagi bila kita meminta (doa) insya allah, akan d makbulkan kalau tak dapat haaaa adalah benda tak kena.. ok cakap byk pun xguna jomm chill tgk video bawah ini..

p/s masa tgk tu sebelum tekan button play kat video ini tekan dlu pause kat lagu tu k.. cauu cin cauu yoes auummm!~~ haha!!~~  yenjoyyy!!~~ 

sorry yer subtitle xdak nk translation mai jumpa aku.. haha!~~ 




3 comments:

  1. aku harap jumpa kawan macam ni.....walupun sekarang dah ada seorang tapi dia jauh....kalau kat u an best hehehe:))))) pepun entri ni sgt best...sebab buat aku teringt my friends disana:)

    ReplyDelete
  2. dey thambi blog islamic boh la lagu yang islamic gak. ada ka bantai lagu2 rock lagu ni

    ReplyDelete
  3. haha.. nama dh new revolution.. s0 automatik la nmpk kelainan ckit.. haha

    ReplyDelete